Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2024
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
WWE 2K24
Nieuws:

Killzone Shadow Fall met 60fps multiplayer


Door Joni Philips op 30-09-2013 om 07:50
Bron: Eurogamer

Momenteel ontwikkelt Guerrilla Games de PlayStation 4-launchgame Killzone Shadow Fall, een First Person Shooter die zich afspeelt in Vekta City alwaar Vektans en Helghast naast elkaar wonen gescheiden door een muur, maar waarbij hun oude oorlog absoluut verder gaat.

In singleplayer loopt de game op een resolutie van 1080p met een framerate van 30fps, wat sommigen toch spijtig vinden voor een First Person Shooter. Op de Eurogamer Expo onthulde Guerrilla Games dat de game in de multiplayer echter op 60fps loopt. Op drukke momenten kan de game hier wel onder vallen, maar dat is volgens hem geen probleem. Op die momenten ben je toch al dood.
    The reason for that is tricky. Running 60 has become this Holy Grail. Suddenly people think if you run 60 your game is better. Technically, that's not really true. But what it does do is it makes decisions go from input to on-screen a lot easier. So, having a constant 60 is not actually better than having a 'lot of the time' 60. It sounds weird, but it's actually true. Because usually in the moments where we're going to drop framerate, either you're already dead or it's too late anyway.
De reden dat de singleplayer maar op 30fps draait, is te verklaren door het grafische detail. Er zitten ook meer vernietigbare elementen in deze singleplayer. Men wilde veel grafisch detail en daarvoor wilde men zeker overschakelen van 60fps naar 30fps. In de singleplayer is dit een kleiner probleem omdat je hier meer tijd hebt om te reageren dan in de multiplayer.


08:52  Gamed Gamekalender Oktober 2013
07:49  Microsoft met eigen streaming service?
 Reacties (3)
 Pagina: 1
elemeNt op 30-09-2013 om 11:19 [Niv: 129 / Exp: 6440]
Mooi zo! De framerate van de KZ3 mp vond ik tergend. Zelfs die van KZ2 was beter.

Gewijzigd door elemeNt op 30-09-2013 om 11:19

yjahmesio op 30-09-2013 om 21:55 [Niv: 55 / Exp: 2741]
Waar is die 8gig dan goed voor? Het zal toch altijd op 60fps moet kunnen draaien lijkt mij? Maar goed, als game maar gruwelijk vet is toch, ik koop waarschijnlijk bundel killzone..

Gewijzigd door yjahmesio op 01-10-2013 om 00:12

Wapkaak op 01-10-2013 om 22:20 [Niv: 49 / Exp: 2426]
haHAH Wat een onzin om te zeggen dat vaak 60 fps beter is als constant xD.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Killzone Shadow Fall
Type:
Game
Releasedatum:
29-11-2013
Ontwikkelaar:
Guerrilla Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media